Pages

Sunday, November 7, 2010

Mimpi indah

aku ingin bermimpi lagi..Sedang berbual..
Dengan Sayang..
Melalui telefon..
(Smile)

Aku katakan..
Ada kelas..
Pukul 2 nanti..
(Smile)

Sedang berbual..
Panggilan terputus..
Perkara biasa terjadi..
(Smile)

Panggilan diterima..
Tetapi..
Aku rasakan suasana berlainan..
(Tertanya)

Menjawab panggilan..
Dari Sayang..
Dan baru aku sedar..
(Big Laugh)

Ketawa bersendirian..
Kerana..
Aku bermimpi tadi..
(Laugh)

Sebelum tidur..
Call Sayang..
Mintak Sayang tolong kejutkan..
(Big Smile)

Tak rasa..
Yang aku tidur..Sayang kata..
Tidur sejam pun, boleh bermimpi..
(Laugh)

Kelas apa pula..
Pukul 2 nanti ni..
Aku mana ada kelas lagi..
(Big Smile)

Aku ucapkan..
Terima kasih..
Kepada Sayang..
(Smile)

Sayang tengah bersiap..
Nak pergi kerja..
"Sayang siap elok-elok"..
(Smile)

Masih mencari..
Mood yang entah ke mana..
Aku nak buat kerja..
(Laugh)

Terima kasih..
Azniza's comment..
Kerana mengingatkan aku..
(Smile)

Jangan tanguhkan kerja..
Tapi aku sangat suka yang ni..
"Gambate, Shikamaru" from Azniza..
(Big Smile)
-ChekGu Jie-

No comments:

Post a Comment